Doelgroepen

Doelgroepen​

Microsoft Office: Excel of Word. Dagelijks kantoorwerk

De gebruiksvriendelijkheid en de vele mogelijkheden maken Excel in financiële afdelingen onmisbaar in de meeste organisaties. Soms is wat professionele ondersteuning nodig om de Excel sheets beter te laten werken, de Excel data analyse extra te valideren, de cellen in kritische Excel datasheets goed te beveiligen. We denken graag mee wat mogelijk is.

Secretariaat, Officemanagers of HRM

huisstijl sjabloon Word VBA programmeren

In het kantoorwerk van officemanagers, directiesecretaresses of personeelszaken is er soms tijd te winnen. Niet elke keer opnieuw die kopie maken van het vorig Word document en daarin een nieuwe versie maken. Liever vanuit een mastersjabloon de juiste Word-sjabloon selecteren voor een bepaald doel. Een vaste opmaak en huisstijl die niet meer verspringt en automatisch alles opslaat in de Cloud.
Kijk hier voor meer informatie.

Stuurinformatie voor het management

Microsoft Office Word en Excel

Leidinggevenden zoals directie of managers van afdelingen en teams hebben behoefte aan stuurinformatie. Die zit verstopt in verschillende informatiesystemen en databronnen. Denk aan systemen als Exact online, Multivers of het grotere Microsoft Dynamics. Met Excel en soms ook met Access halen we de gewenste informatie er voor u uit.  En presenteren dit in een overzichtelijk Excel dashboard.
Kijk hier voor meer informatie.

Finance, sales, analisten, Insights

Excel analisten dashboards

In financiële beroepen is het werken met Excel sheets, dagelijkse kost: Financiële modellen, accountancy processen, riskcontroll en cijfermatig inzicht. Ook bij kostprijzen, margeberekeningen, rendement, efficiency geeft Excel met allerlei formules direct de juiste informatie. Tenslotte zien we ook bij data-analisten en insights afdelingen (scenario analyse, verwachtingen) veel Excel gebruik. Finance, Analisten, Sales, Insights. Kijk hier voor meer informatie.

Schaalbare MKB automatisering

Microsoft Office stuurinformatie dashboards

Een midden- en kleinbedrijf begint met zelfgebouwde Word-sjablonen, Excel-spreadsheets en een Access applicatie met database. Na een tijdje voldoet dit niet meer aan het niveau van gebruiksgemak of nieuwe security eisen. We nemen alles onder de loep en maken het toekomstbestendig door te moderniseren en passende verbeteringen te doen op gebied van veiligheid.
Kijk hier voor meer informatie.

Stappen bij alle projecten:

  • bespreken wens & functionaliteit (op uw locatie / online / telefonisch)
  • geven van een onderbouwde projectbegroting (offertevoorstel)
  • na akkoord start de Office specialist met de werkzaamheden
  • contractafhandeling & facturatie centraal geregeld vanuit De MSOfficeGroep
  • eerste oplevering (testfase: puntjes op de bekende i)
  • uitleg, implementatie, overdracht, evt. documentatie (acceptatie-fase)
  • na oplevering bent u volledig eigenaar van de broncode
  • achteraf kunnen we naar behoefte uitbreidingen realiseren of nieuwe toepassingen maken
  • altijd dezelfde vaste specialist als eerste aanspreekpunt

Onze kijk op automatisering - MSOfficeGroep

Automatisering is een middel en staat ten dienste van de organisatiedoelen. We kijken dus altijd naar het eigenlijk doel dat ondersteund moet worden. Automatisering moet zich ook terugverdienen. Doordat het tijd oplevert, de kwaliteit verbeterd, sturingsinformatie geeft of zorgt dat je aantoonbaar compliant bent. We houden de kosten en baten graag goed in de gaten.

Automatisering helpt alleen als het aansluit bij de leefwereld van de medewerkers en gebruikers van de systemen. Wat werkt prettig in de dagelijkse praktijk? Zo worden mensen blij van automatisering.

Het beste halen uit Microsoft Office