Kantoorautomatisering met Microsoft technologie

Microsoft technologie en kantoorautomatisering.

Kent u collega’s die veel met kantoorsoftware werken, zoals Excel, Word, Access Outlook of Powerpoint? Vast wel, want 90 % van de bedrijven werkt met Microsoft technologie. 

Wij helpen graag bedrijven met slimme kantoorautomatisering. We noemen dit slim, omdat we gebruik maken van bestaande technologie en die verbeteren, optimaliseren, aan elkaar koppelen, beter laten samenwerken. Dat doen we door pakketten die elke pc-gebruiker wel kent (Excel, Word, office) en grote systemen als SQL databases, datawarehouse, ERP, Dynamics, AX, met elkaar beter samen te laten werken. 

We halen er graag uit wat er in zit. Liefst met eenvoudige elegante oplossingen. Duurzaam en lekker praktisch.

Neem eens een kijkje op de pagina’s met voorbeelden Word, Excel en Access en zie wat er mogelijk is.

Meer weten?

excel-data-bewerkingen

Met MSOfficeGroep kantoorautomatisering kunt u:

  • werkprocessen automatisering
  • verschillende ICT systemen met elkaar koppelen
  • Efficiënter werken en o.a. kosten besparen
  • het werk leuker maken voor uw mensen
  • gebruik maken van de kennis en ervaring die we met MSOfficeGroep specialisten voor u inzetten
Kantoorautomatisering werkprocessen

Herkent u deze verhalen?

“Het koste me eerste een paar dagen per maand om die rapportage op te stellen, nu is het nog maar 10 minuten werk!”
Sebastiaan, controller – afdeling Finance.

“De ICT-afdeling richt zich vanuit haar kerntaken vooral op stabiel beheer van de ICT-infrastructuur en de applicaties. Met gebruikersgemak of slimme tooltjes valt vaak verrassend veel te winnen.” Ruud, hoofd automatisering

“Bedrijfsprocessen automatiseren is essentieel voor kwaliteit en overzicht. Extra efficiencywinst is mogelijk als je het primaire proces gaat ondersteunen met gericht maatwerk. Het kostte ons voorheen heel wat extra muisklikken om het werk gedaan te krijgen!”
​Herman, teamleider – logistiek